Vyberte krajinu, v ktorej chcete nakupovať

Odpovede na najčastejšie otázky – FAQ

Registrácia a nákup skipasov a vstupov do Aquaparku Tatralandia z kupónov (Plus 7 dní, Šarm, ... ).

 

Získal som platný kupón Plus7 dní. Ako si môžem zakúpiť skipasy a vstupy do Tatralandie zo svojho kupónu?

Pre využitie zľavnených produktov z kupónu je potrebné uskutočniť niekoľko jednoduchých krokov: 1. Registrovať sa na www.gopass.sk/Plus7, 2. Objednať si svoju čipovú kartu GOPASS(v prípade kúpy skipasu), 3. Objednať si konkrétny produkt z kupónu na e-shope v sekcii "Zľavové centrum" 4. Prísť s nabitou čipovou kartou GOPASS do strediska (pri lístku na lanovky/skipase priamo k turniketu).

Skipasy/lístky na lanovky a vstupy do Tatralandie, ktoré sa nachádzajú na jednom kupóne, môže využiť len jedna osoba?

Áno, každá osoba, ktorá chce využiť zľavnené produkty z kupónu Plus 7 dní, musí byť zaregistrovaná na www.gopass.sk a mať k svoju GOPASS kontu priradený samostatný kupón.

 

Koľko zľavových kupónov si môžem zaregistrovať na moje konto GOPASS?

Počet kupónov z časopisu Plus 7 dní, ktoré je možné si zaregistrovať na jedno konto GOPASS, je neobmedzený.

Môžem si zľavový kupón uplatniť priamo v stredisku na pokladni?

Nie, na získanie zľavnených produktov zo zľavového kupónu Plus 7 dní sa musíte zaregistrovať na www.gopass.sk/Plus7. Následne si môžete vybrané produkty zakúpiť výhradne na e-shope www.gopass.sk v sekcii "Zľavové centrum".

Mám plastovú kartu TatryPass/ GoPass a chcem si zakúpiť zľavnené produkty z kupónu Plus 7 dní. Ako mám postupovať?

Na plastovú kartu TatryPass/ GoPass nie je možné nakupovať produkty na e-shope www.gopass.sk. Pre zakúpenie skipasov/lístkov na lanovku z kupónu, je potrebné si objednať čipovú kartu GOPASS. Záloha 2€ za čipovú kartu GOPASS Vám bude po prihlásení automaticky pridaná do košíka. Zľavnené produkty z kupónu Plus 7 dní si môžete následne objednať z e-shopu v sekcii "Zľavové centrum".

Zaregistroval som sa a pridal som si ku svojmu kontu GOPASS aj kamarátov/ ďalších členov rodiny. Ako môžem pre nich uplatniť svoj kupón Plus 7 dní, ktorý som použil pri registrácii?

Ešte nepoužitý kupón, ktorý bol priradený k Vášmu kontu GOPASS, je možné uplatniť pre ďalších členov skupinového/rodinného konta, a to v sekcií „Zľavové centrum“ tlačidlom ,,Preniesť zľavu“. Podriadenému kontu sa prenesú všetky produkty daného kupónu.

 

Môžem si na svoju čipovú kartu GOPASS zakúpiť skipas/lístok na lanovku/ vstup do Tatralandie z kupónu Plus 7 dní aj neskôr?

Áno. Objednajte si svoju čipovú kartu GOPASS ešte dnes, aby Vám prišla včas. Lístky na lanovky alebo vstupy do Tatralandie z kupónu Plus 7 dní si na Vašu čipovú kartu GOPASS môžete nabiť aj neskôr, kedykoľvek budete vedieť termín Vašej dovolenky. Stačí sa prihlásiť do svojho konta na www.gopass.sk a v sekcii "Zľavové centrum" vybrať želaný produkt. Nezabudnite! Lístok na lanovku/skipasy  a vstup do Tatralandie z kupónov Plus 7 dní je možné využiť len v zvolený deň v období trvania akcie. 

 

 

Ako funguje čipová karta GOPASS?

Čipová karta GOPASS slúži ako Váš lístok na lanovku, ktorý si dobijete cez e-shop a môžete ísť priamo na svah. Nestojíte v rade na lístky, ale s Vašou čipovou kartou GOPASS idete priamo k turniketu. Okrem toho získavate možnosť zakúpiť vybrané produkty a služby lacnejšie cez e-shop www.gopass.sk.

Ako môžem získať čipovú kartu GOPASS?

Personalizovanú čipovú kartu GOPASS si môžete zakúpiť výhradne na e-shope www.gopass.sk. Karta Vám bude automaticky pridaná do košíka pri prvej objednávke cez e-shop. Personalizovanú čipovú kartu GOPASS nie je možné zakúpiť v strediskách TMR.

Aký je rozdiel medzi plastovou kartou GOPASS/TATRYPASS vernostného programu GOPASS a čipovou kartou GOPASS programu GOPASS?

Hlavným rozdielom je, že čipová karta GOPASS slúži ako Váš lístok na lanovky a zároveň ako nosič, na ktorý si možete nakupovať všetky produkty predávané na e-shope www.gopass.sk.

Ako sa prenesie lístok na lanovku dobitý cez e-shop na moju čipovú kartu GOPASS?

Informácia o lístku na lanovku zakúpenom cez e-shop sa uloží do centrálneho systému. Akonáhle pristúpite s Vašou čipovou kartou GOPASS k turniketu, informácia o lístku na lanovku sa stiahne a uloží priamo na Vašu kartu. Kúpou lístka na lanovku cez e-shop tak môžete nasandnúť na lanovku bez toho, aby ste museli čakať v rade na pokladni.

Potrebujem ísť ešte na pokladňu, keď som si zakúpil lístok na lanovku na moju čipovú kartu GOPASS?

Nie. S čipovou kartou GOPASS už nemusíte ísť k pokladni. Čipová karta GOPASS slúži ako Váš lístok na lanovku, ktorý si dobijete cez e-shop a idete priamo k turniketu.

Čo v prípade, že mi pred odchodom na dovolenku nestihne prísť domov moja čipová karta GOPASS?

Zaplaťte zálohu za čipovú kartu GOPASS ešte dnes a užívajte si jej výhody, keď vycestujete na dovolenku. Ak Vám však nestihne prísť Vaša čipová karta GOPASS pred odchodom na dovolenku, nič sa nedeje. Stačí ak si z doručeného emailu vytlačíte dočasnú kartu GOPASSnakúpite si na  www.gopass.sk ponúkanú službu (skipas/vstup do Aquaparku Tatraladnia) a  zoberiete ju so sebou.

Čo je dočasná karta GOPASS?

Ak Vám do Vášho odchodu na dovolenku nestihne prísť čipová karta GOPASS, môžete používať dočasnú kartu GOPASS. S dočasnou kartou GOPASS môžete plnohodnotne zbierať body a využívať zľavy. Dočasná karta GOPASS nedrží informáciu o Vašom zakúpenom lístku na lanovku,

a preto po zakúpení našej služby na www.gopass.sk , je potrebné sa zastaviť na pokladni a preukázať sa dočasnou kartou GOPASS.

Môžem si dobiť lístok na lanovku cez e-shop aj priamo v deň návštevy strediska?

Áno. Vašu čipovú kartu GOPASS si dobijete cez e-shop a už do 30 minút môžete využiť zakúpenú službu.

Čo ak prídem do strediska a zistím, že som stratil alebo zabudol svoju čipovú kartu GOPASS, na ktorej som mal cez e-shop zakúpený lístok na lanovku?

V prípade straty alebo zabudnutia Vašej čipovej karty GOPASS, sa preukážte na pokladni dočasnou kartou GOPASS a bude Vám vydaný Vami zakúpený lístok na lanovku. Dočasnú kartu GOPASS nájdete vo Vašom profile na stránke www.gopass.sk. Zároveň ju nájdete v emaile, ktorý ste od nás obdržali ako potvrdenie Vašej objednávky.

Môžeme zbierať ako rodina body na jedno konto?

Program GOPASS ponúka možnosť vytvorenia rodinného / skupinového konta. Každý člen konta má svoju vlastnú čipovú kartu GOPASS, pričom nazbierané body sa kumulujú na spoločnom konte. Každý člen má zároveň prístup ku všetkým spoločne nazbieraným bodom, ktoré môže premeniť na konkrétne zľavy alebo odmeny.

Je nutné, aby mal čipovú kartu GOPASS každý člen mojej rodiny alebo nám stačí iba jedna karta?

Áno, každý zákazník, ktorý si chce uplatniť výhody programu GOPASS, sa musí preukázať vlastnou aktívnou čipovou kartou GOPASS. Ak chcete zakúpiť produkt cez e-shop aj pre svoje dieťa, manžela alebo manželku, je nutné, aby mali zakúpenú a zaregistrovanú svoju vlastnú čipovú kartu GOPASS.

Čo ak má moje dieťa menej ako 15 rokov?

Samostatne sa registrovať v programe GOPASS môže len osoba staršia ako 15 rokov. Ak má Vaše dieťa menej ako 15 rokov, môžete ho zaregistrovať pod Vaše konto GOPASS. Dieťaťu bude následne vystavená čipová karta GOPASS, ktorú môže plnohodnotne využívať.

Ako môžem využiť body, ktoré som nazbieral?

Za každé zaplatené 1 € v strediskách TMR alebo cez e-shop sa na Vaše konto GOPASS pripíše 1 bod. Nazbierané body môžete uplatniť nielen na www.gopass.sk, ale priamo aj na vybraných prevádzkach TMR, a.s. Informácie o konkrétnych odmenách a výhodách sú k dispozícii v cenníkoch prevádzok TMR a  na www.gopass.sk.

Ako mám postupovať v prípade straty alebo poškodenia čipovej karty GOPASS?

V prípade straty alebo poškodenia čipovej karty GOPASS, máte po prihlásení sa k svojmu účtu na portáli www.gopass.sk, možnosť požiadať o vystavenie novej karty. Po úhrade 2€ zálohy, Vám bude na Vami zvolenú adresu zaslaná nová čipová karta GOPASS. Všetky údaje a nazbierané body z pôvodnej karty budú automaticky priradené na Vašu novú čipovú kartu GOPASS. Odporúčame, aby ste si stratenú čipovú kartu GOPASS zablokovali. Môžete tak urobiť vo Vašom profile na portáli www.gopass.sk.

Is there an English version of www.gopass.sk?

Support for foreign languages is under construction. Soon we will launch both English and Polish version of www.gopass.sk.

Kam sa môžem obrátiť v prípade ďalších otázok?

Informácie o fungovaní karty GOPASS nájdete v sekcii Ako funguje GOPASS. V prípade akýchkoľvek otázok sme tu pre Vás na zákazníckej linke 0850 122 155, medzinárodnej helpline +421 220 510 448 alebo nám môžete napísať na info@gopass.sk. Na Vaše otázky radi odpovieme.

Akceptujete kartu Diners club?

Žiaľ, platobnú kartu Diners club neakceptujeme.